Uppdatering.

Jag har varit dålig på att uppdatera. Jag ber om ursäkt. Jag ska skärpa mig, eller iaf försöka... Efter att nu ha spenderat 3 timmar i solen med lagkamraterna tar jag helg. Imorgon är det studenternas dag. Jag är avis. Sku gärna uppleva den dagen på nytt. Kan int förstå att de redan gått ett helt år. Sick.

Eftersom vi har hemma match på söndag betyder det att morgondagen kommer att bli lugn. Får pimpla 7 liter vatten istället för något annat så att man orkar spela sen eftersom de har lovat stekhett denna helg. Vi får se..

Nu tar jag som sagt helg. Ska njuta i finaste sällskapet av Johan och kanske se en film eller så.

Jag önskar alla studenter lycka till imorgon och njut. Det är en av de lyckligaste dagarna i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0