Dag 20. Den här månaden.

December är en bra månad. Jag trivs med snö och tycker faktitst att det är mysigt med lite kyla. Hittills har december fört med sig mycket pappersarbete och tusentals mail Bradford skolan och oss emellan. Mycket som skall fixas. Någon julstress har jag dock inte kännt av eftersom jag har haft majoriteten av mina julklappar färdiga sedan juli månad. Nördvarning, i know. Eller kanske bara vuxet och smart.

December fick en bra start med en fotbollshelg på Åland och fortsatte med sista veckan praktik följt av en jobbhelg. Nu är jullovet (nästan) här. Bara några uppgifter kvar att skriva färdigt. Jag får åka hem till Ekenäs och förbereda mig för vad som komma skall nästa månad. Men innan jag är där, vid den 13.1 skall jag hinna fira jul, festa loss på numero uno, sälja raketer med fotbollslaget och fira nyår och 4 år tillsammans med finaste Johan. Kan jag klaga? Hell no!

December och jag trivs ihop.


Kommentarer
Postat av: Nek

va kan du inte laga?

2010-12-16 @ 07:50:14
Postat av: Ann-Sofie

Vitsi, att du ska märka allt du ändå ;)

2010-12-16 @ 09:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0