Dag 25. En första.

Första gången jag kommer att studera utomlands. 

Om drygt 3 veckor befinner jag mig i England. Min studieplats för vårterminen. Det känns sjukt att tänka på det här viset. Kan nog inte riktigt förstå att jag verkligen är på väg. Den största tanken som snurrat i mitt huvud kring hela grejen är givetvis Johan. Alla har dessutom frågat sjuhundrasjuttioelvatusen gånger "Hur blir det med Johan då?". Men mitt (vårt) svar är givetvis att vi fixar det. Vi måste bara gå in i det hela med rätt inställning. Sist och slutligen är 4 månader en jäkligt kort tid av 4 år. Vi vet var vi har varandra och vad vi vill med våra liv. Tacka vet jag Skype! Och dessutom får ju Johan en chans nu att se England :)

Jag säger inte att det kommer att bli lätt. Inte alls. Men jag tror på oss och att vi fixar det. Att dessutom höra Johan säga samma sak gör mig lugn i själen. Vi har dessutom någonting väldigt fint att se framemot som väntar oss när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Jannica

Du minns väl va du skickade till mig när jag höll på med mitt långdistans (fast själva killen i dethär fallet kan vi ge fan i!!!). Du minns, dedä blogg inlägget...



Ni fixar det hur bra som helst, 4 månader rullar igenom snabbt, no panic my love :) Puss!

2010-12-20 @ 20:17:28
URL: http://jannicafinnberg.blogspot.com
Postat av: BFF<3

Jag har inte heller riktigt fatta att du skall fara snart !! :/ Tack gode gud för skype :) jag skall också försöka komma och hälsa på dig älskade Ann-Sofie <3 du och Johan klarar det fint !! Ni är made for each other <3



puss<3

2010-12-20 @ 23:56:22
Postat av: anna

Om allt e i skick då du far, fixar ni de hur lätt som helst :) O btw, vitsi så kul att du skall fara dit!! Spännande :)

2010-12-21 @ 07:42:03
URL: http://www.lindberghini.com/anna
Postat av: syster

jag tvivlar inte alls på att ni kommer att klara det hur bra som helst!

2010-12-21 @ 07:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0