Dag 1. Om mig.

Mitt namn är Ann-Sofie Monica Nyholm. Jag är född 01.07.1989. Det gör mig alltså till 21 år för tillfället. Jag är Ekenäsbo men är för stunden bosatt i Åbo där jag studerar till Socionom YH. Under våren 2011 kommer jag att studera i England. I Åbo bor jag med min pojkvän Johan. Jag trivs ypperligt i vår lägenhet, i Åbo och med Johan som sambo. Jag skulle inte kunna ha det bättre, helt enkelt.

Fotboll är en stor del av mitt liv. Har spelat sedan jag var 6 år och har inte i planerna att sluta. Tänker spela för alltid. När jag inte platsar i något division lag och inte heller i "mamma fotis" tänker jag grunda ett "mommo fotis"-lag. Jag försöker också vara en trogen supporter till Johan när jag inte själv spelar. Jag njuter av att se honom spela.

När jag inte spelar fotboll sjunger jag. I duschen. I bilen. På bröllop. På dop. På konserter och på fester. Musik är toppen och det går inte en endaste dag som antingen datorn, cd-spelaren eller iPoden skulle vara tyst. Jag mår bra av att lyssna på musik.

Jag anser mig själv vara en rätt så positiv person. Jag försöker se positivt på saker som händer. Lyckas kanske inte alltid men jag förösker i alla fall. Jag tycker om mitt liv och alla mina fina vänner runt mig, min fina familj, pojkvän och släktingar. Jag har även en ny krabat som jag håller varmt om hjärtat och som jag tycker om, nämligen min underbara gudson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0