Dålig uppdatering.

Uppdateringen har sugit den senaste tiden. Jag har hunnit med mycket. Bl.a. det här:




Spontanutgång till Monkey.


Bakat en kaka till vår bastukväll, samt skrattat, gråtit och agerat första hjälp under den kvällen med bästa damerna.


Överraskat Johan med att åka till Tammerfors och se på futsal.


Köpt nya stövletter.

Och därtill börjat en 6 veckors lång praktik på ett trevligt daghem här i Åbo. Trivs redan väldigt bra. OCH dessutom blir jag treated like a princess hela tiden av finaste sambon. Hur kan det finnas sådana guldkorn som han? Han slutar aldrig att förvåna mig och samlar plus poäng varje dag. Det är jag som har världens bästa pojkvän, på riktigt!

Nu skall jag lägga mig på spikmattan och sen kasta mig på öra. Ny dagisdag imorgon, det gäller att vara utvilad!


Kommentarer
Postat av: Mandy

När jag såg domdär stövletterna på dej då när du sköt målet på ESCs match tänkte jag :

"Wow, vilka snygga skor Ann-Sofie har!"

Very nice ;)

2010-11-13 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0