Ett litet bakslag.

Jag upplevde ett bakslag idag. Jag besökte knädoktorn i tron om att det bara var nåt litet som krånglade, men som skulle gå lätt att fixa. När jag åkade tillbaka hem kunde jag konstatera att jag snart befinner mig på Dextra i Helsingfors igen. Närmare bestämt på måndag. Då på operationsbordet. Hyvärinens uppdrag är då att fixa de trasiga korsbandet. Att rehabiliteringstiden är sisådär 5 månader gör saken inte bättre. Nu gäller de att hitta inre styrka och vara beredd att starta från 0. Men jag skall komma tillbaka starkare än nånisn. Man får väl ändå se de positiva i det, och vara glad att det händer nu så att rehaben blir färdig och gör så att jag är i skick tills fotisen börjar på allvar igen.

Sådana här dagar, när man stiger av tåget och är små-synkkä är det så fruktansvärt skönt att ha en kille som står där och väntar bara för att. Helt oanmäld. Gotta love him.

Kommentarer
Postat av: syster

du har en bra inställning lillis. det här kommer att gå hur bra som helst <3

2010-10-07 @ 22:03:11
Postat av: Nek

Lite förvånande att du, som nog ändå ska vara lite trend-nisse, först NU har korsbandet av, de e ju ändå redan 4-5 i EIF som ha haft de inom dom senaste 2 åren. Man tycker att du kunde ha hitta på någå annat, ja menar daah, kom igen, främre korsbandet e ju typ liksom såå 2007-2008.

2010-10-08 @ 07:45:31
Postat av: Anonym

Kämpa på bara Anså! Nu finns det bara en väg och det är uppåt!

2010-10-08 @ 08:07:23
URL: http://londonida.blogg.se/
Postat av: jemppa

Usch då, inget man vill utsättas för, men hellre nu än att det sku ske mitt under säsongen. Lycka till gumman.

2010-10-08 @ 08:16:54
URL: http://jemppan.papper.fi
Postat av: märta

Oj nej ändå! men du kommer igen och kommer bli bättre än aldrig! Sköt om dej! puss

2010-10-08 @ 11:49:09
URL: http://happysmile.devote.se
Postat av: märta

än nånsin kanske de heter.? :P

2010-10-08 @ 11:50:28
Postat av: malin

hoppas 5 månader går fort. har du förut haft knäet också? har något minne av det! lycka till!!

2010-10-08 @ 12:33:01
Postat av: Vicki

oh fuck, tänk att det var sådär illa faktist! men jävla bra att du fick operationstid så snabbt, du kommer va fit for fight när säsongen börjar igen! :)

2010-10-08 @ 17:31:10
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Tack ska ni ha alla. Nej Malin, int på dethär sättet. Jaa Martin, säg int annat ;D



Vicki, mm. tänk de. :/ Nå, fit for fight. Absolut!



Kram till er.

2010-10-09 @ 08:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0