Utmanad.

Jag har blivit utamand av Kusin Jemppa och Ida att berätta sju saker i inte visste om mig. Here we go!

  • Jag fullkomligt älskar lenkkimakkara, kall sådan tillsammans med iskall mjölk.
  • Jag har fruktansvärt dålig blodcirkulation. Kallaste fötterna och händerna i hela Åbo, kanske också Finland.
  • Jag är galen i lila. Jag skulle kunna bo i ett helt hus med endast lila inredning.
  • Jag har aldrig någonsin haft näsblod. Inte ens när jag satt och slog mig själv med knytnäven i lekis för att få det.
  • Jag kan rapa på beställning och säga folks namn. Troget partytrick tillsammans med tjejkompisarna. Har inte vågat testa med killar i närheten.
  • Jag skulle vilja flytta till Spanien med pojkvännen i bagaget.
  • Jag äter mer än gärna en ogräddad degig bulle och gärna också rå potatis.

Jag utmanar i min tur Timo, Emilie, Vicki, Hanni, Märta, Johanna, Hannah



Kommentarer
Postat av: märttiiss

Hahah! fan va rolig grejj! :DD Å dedär me rapen är BÄST! :DD Puss

2010-09-29 @ 20:29:45
URL: http://happysmile.devote.se
Postat av: Nek

de va bara en sak ja inte visste, men inte direkt blev förvånad över heller... försök pånytt!

2010-09-29 @ 22:57:48
Postat av: Vicki

Aj sidu, du had gjort de ren! :D

2010-09-29 @ 23:00:28
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: BFF<3

Gillar den femte pungten :) STORT ... <3 love you for you <3

2010-09-30 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0