What's up with the rain?

Alltså, det har regnat konstant hela dagen idag i Åbo. Från att jag steg upp idag morse lite över 8, och säkert tills jag går och lägger mig också. Just nu  ö s e r det.

Ösgregnet gjorde så att sis och jag inte hade lust att traska den semi långa vägen till gymmet M&M för Step, utan vi fixade till en ack så effektiv hemma träning istället. Holy mo vad svettiga vi blev. Det är mycket man kan göra med dammsugar skaftet och golvskrapan. Haha.

En god middag i sällskap av sis och spurt till Classe Ohlssons för att i sista minut hämta proppar till vägghyllan är vad som förgyllt min tisdag kväll. Jag klagar inte.

Och så har jag funderat "ska jag, eller ska jag inte?" Vad tycker ni? :)

Nu väntar jag på att J skall komma hem från träning. Men nu behöv jag inte vänta mera, nu kom han. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Nek

ja sku nog iaf, men de e ju jag de förstås... fast på fredan blir de nog lite tight när vi har träning, men kanske man hinner en vända på lunchen, så ha man no vari båda dagarna.

2010-09-21 @ 20:45:01
Postat av: märta

Hahah,damsugaren! hahahaha! Ajj om du ska vad? :)

2010-09-21 @ 20:51:26
URL: http://happysmile.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0