National Media Museum.

National Media Museum besöktes idag. Det var riktigt häftigt och dessutom gratis. Jag glömde minneskortet till min kamera hemma, så det blev tyvärr inga bilder för min del. Men hur som helst var det häftigt. Jag pratade bland annat in nyheter, dansade med Teletubbies i skärmen och såg på gamla kameror.


National Media Museum.

Det här besökte betyder ytterligare ett streck på To Do listan. Jippii.

* Besöka London
* Besöka Manchester
* Besöka Skipton + marknad där
* Göra en tatuering 
* Köra på vänstra sidan
* Äta Fish&Chips
* Besöka Liverpool
* Besöka Bettys tea-room
* Göra ett (flera) Pub besök
* Dricka half-pint daytime
* Besöka platsen där TV programmet "Hem till gården" är inspelat
* Äta en 'äkta' english lunch (mini chipspåse, chokladstång och läskedryck)
* Se havet
* Besöka Wales.... Scotland
* Se en fotbollsmatch Live
* Besöka National Media Museum här i Bradford
* Gå på bio
* Gå på teater
* Lyssna på Live Music på en Pub
* Äta jacked potato
* Besöka ett engelskt hem
* Köpa starksprit (t.ex Jägermaister) från mataffären
* Besöka York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0