Skrattretande.

Rast i cafeterian i skolan. Vi sitter och dricker te med några från klassen.

Klasskamrat: How old are you both, if you don't mind me asking?
Jag: Oh no, I'm 21.
Lina: And I'm 20.
Klasskamrat: Aaaaaw, you're so young. (Med så där äckligt gulligullig röst...)
Jag: Haha. How old are you?
Klasskamrat: I'm 22.
Jag: Do you turn 23 this year then?
Klasskamrat: No, I've just turned 22.
Jag: Okey, I'll also turn 22 this year. So we're the same age. Nice.

HUR kan man kalla någon "Naaaaaw, va ni e unga.." när man själv är lika gammal?????? Och att dessutom säga de som om vi sku vara små barnrumpor. DET var skrattretande.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hahaha! Det där hände mig i Skottland också. En kines tyckte jag var "Just a baby" när jag var 19 och hon 20

2011-02-08 @ 15:24:35
Postat av: Ann-Sofie

Hahaha, påriktit? Mycket märkligt :D

2011-02-08 @ 18:36:40
URL: http://ansos.blogg.se/
Postat av: anna

Det har hänt mig oxå utomlands... Jag tror att folk kanske antar att ni är äldre eftersom ni bor utomlands. Men varför de sen säger "aaaaw, so young" med babyröst e ju lite intressant.

2011-02-08 @ 20:17:10
URL: http://www.lindberghini.com/anna
Postat av: Jannica

Dom e ju såklart bara jävla fjamsiga och inget annat... Håhhåh... Du sku ha sagt tillbaka, awww well ur such a baby too little one!

2011-02-08 @ 21:10:25
URL: http://jannicafinnberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0