Grundlurad.

Middagen med familjen som jag skrev om i förra inlägget blev aldrig av. Istället stormade det in omkring 30 stycken vänner genom ytterdörren. Herreguuuud, tänkte jag och släppte en tår. Eller kanske några fler. Jag blev så överraskad och glad. Att dessutom min snälla arbetskamrat kunde ta min jobbtur på lördag morgon istället för mig var mycket schysst, och en fredagsfest var ett faktum. Jag skakade rumpa på Santa Fé, tappade min klocka och glömde min kavaj efter mig. Ni förstår, en mycket lyckad kväll med andra ord. Tack Tack Tack Tack alla fina vänner och familj som gjorde kvällen till en av de bästa.


Ovetande........

Lördagen var det sedan dags för inflyttningsfest hos den här tösen och hennes pojkvän i Åbo. En lyckad sådan. Forte levererade sedan, as usual. Tillsammans med Boni somnade jag gott i vår säng och sov som en sessa.


Typ enda bilden jag knäppte under lördagen.

Den här helgen var en av de bästa i världshistorien. Piste.

Kommentarer
Postat av: syster

vad fina ni är. puss

2011-01-10 @ 09:57:43
Postat av: BFF<3

Älskar dig Ann-Sofie <3<3 Tack för en underbart rolig helg <3 puss



Annalena.. DU är fin <3

2011-01-10 @ 19:15:20
Postat av: BFF<3

Älskar dig Ann-Sofie <3<3 Tack för en underbart rolig helg <3 puss



Annalena.. DU är fin <3

2011-01-10 @ 19:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0