Överfallsalarm och Indisk hårmassage.

Idag morse var det relativit tidig väckning eftersom vi hade program bokat för dagen redan från morgonen. Jag vaknade och kände mig utvilad för första gången sedan jag flyttade in i mitt eget rum. Första natten satt nämligen folk och babblade i köket långt in på småtimmarna plus att det var svinkallt i rummet. Andra natten var det bara kallt. Tredje natten befann sig folk i korridoren ännu kl.03.00 och pratade med varandra som om det skulle ha varit döva. De löpte också någon form av stafett i korridoren. Utöver detta var det stormigt ute och vinden ven som i en kuslig skräckfilm och eftersom mitt fönsters vädringslucka inte har någon lucka hördes detta väldigt bra in. Men senaste natt sov jag faktist riktit gott, och nu har jag dessutom fixat en paffbit som ersätter den försvunna vädringsluckan så hoppeligen blir det också bättre. Nåväl, tillbaka till dagsprogrammet...

Vi gick till Westbrook Builiding där det ordnades en dag för elever där man får prova på olika saker och få en massa gratis prylar. Sådant tackar man ju givetvis inte nej till. Lina och jag kom hem med gymppa-påsar, drickaflaska, USB-minnen, överfallsalarm, nyckelringar och frukt samt egengjorda halsband och ringar + ask för dem. Dessutom fick vi en varsin Indisk hårmassage i 20 min. Mycket mycket skönt. Vi åkte en sväng till mataffären efter det och kom sedan hem för att äta en av många favoritluncher, nämligen sushi. Mums.

Kvällen har spenderats på bio. Filmen vi såg var The Kings Speech. Värd att se enligt mig. Förövrigt passerar dagarna  så att det bara sjunger om det. Imorgon har vi varit här i 2 veckor. Märkligt.


Här såg vi på Bion idag.


Jag med den upplysta Teatern i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: syster

låter som en mycket bra dag:)

2011-01-27 @ 09:21:53
Postat av: Fredda

Vilken härlig blogg Ann-Sofie! Har först på senare tid börjat läsa den, visste inte ens om den! Fortsätt att skriva, jag o Albin läser den:) Albin säger alltid när han ser dig Annsofiii... NJUUUT och glöm inte att fara till liverpoool o se en match hehehee

2011-01-27 @ 10:51:02
Postat av: Ann-Sofie

Välkommen Fredda. Vad roligt att du och Albin håller er uppdaterade :) Du får ge honom en kram från mig. Haha, det ska nog bli ett Liverpool besök, men bara för att se staden, hehe ;) Sköt om er och Kram.

2011-01-27 @ 15:01:05
URL: http://ansos.blogg.se/
Postat av: Eivindamal

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-11-08 @ 06:53:59
URL: http://eivindamal.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0