Last weekend.

Som ni vet besökte vi Liverpool senaste helg. Vi hälsade på Katy Perry i Echo arena. Härlig brud med trevlig show. Hon kissed a girl i publiken, hon bjöd upp till dans med fansen på scenen, hon slängde ut karameller och bytte outfit 15 gånger. Och sjöng helt super bra live dessutom. Tummen upp för Katy.



Vi bodde dessutom i värsta lyxlägenheten i Liverpool. Ett trevligt ombyte från vårt Charles Morris Hall på Laisteridge Lane.





Nu ska jag lägga mig och hoppas på att den jäkligt sjuka halsen jag för tillfället har, kommer att vara försvunnen imorgon när jag vaknar. Sista dagen praktik för den här veckan. Veckorna bara flyger förbi.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, du ser ut som en riktigt snygg Hollywood-fru på bilden där du sitter i soffan :P

2011-03-31 @ 13:05:28
URL: http://linak.peppar.fi
Postat av: Ann-Sofie

Hahaha, lite "välkommen hem till mig" ;)

2011-03-31 @ 13:10:44
Postat av: BFF<3

AVIS.. Jag vill också se henne! Oj oj, jag skulle vilja se hennes 15 plagg hon bytte till :)

2011-04-05 @ 16:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0