Last FND.

Igår traskade vi till den här platsen för sista gången;



Universitets krogen där drickan är billig, musiken bra och folket trevligt. Det var verkligen en lyckad sista Friday Night Disco kväll.



Min älskade vän fick problem i knät under kvällen. Givetvis såg jag till att hon inte behövde ta ett endaste steg för att ta sig hem. That's what friends are for. Och dessutom fick jag gratis natt-träning vilket inte är fy skam.

Idag blir det get togehter med alla utbytesstuderande för att kolla Eurovisionen. Många nationaliteter samlade, kan bli intressant det här. Hoppeligen håller vi sams.

Kommentarer
Postat av: BFF<3

Vitsi Lina har fina skor !! Ha en bra Eurovisionskväll finaste du <3<3

2011-05-14 @ 20:19:11
Postat av: mamma

Ja ja det är bra att ni varsin gång hjälper varandra hem. Det har ju hänt förr vill jag minnas.... Ha en bra dag. Kram från mamma o Lasse

2011-05-15 @ 11:18:10
Postat av: Lina

Thats what friends are for <3 :)

2011-05-15 @ 12:53:14
URL: http://linak.peppar.fi
Postat av: Anonym

Jo Boni, dom e supersnygga :)



Hahaha mamma, du har så rätt ;) Hoppas ni också hade en bra dag. Kram till er.



Javisst min Lina, that's what friends are for!!<3

2011-05-16 @ 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0