En fenomenal dag.


Idag har varit en bra dag. Jag har ätit mommos supergoda mat. Jag har kört till Vasa med syster för att träffa finaste Boni. Vi har ätit gott, sett första snön falla, gått i butiker, skrattat, skvallrat, druckit glögg och övat slå på margarinpaketet (jag är så inspirerad av chicksen i några inlägg tidigare,haha). Syster och jag rattade tillbaka till övermark och gjorde unde bilfärden ett tappert försök att sjunga julsånger. Men det sket sig idag, antingen kunde vi inte stämman i den ena låten, eller så kunde vi inte texten i den andra låten. Roligt var det hursomhelst.

Nu är det örat på dynan.


Kommentarer
Postat av: BFF<3

<3 Kom Tillbaka <3

2011-11-20 @ 13:41:28
URL: http://olibettes.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0