Om att göra bort sig.

De som har läst kommentarerna i mitt förra inlägg funderar säkert vad kommenteraren menar med en klassiker.. Låt mig (motvilligt, eftersom jag skäms) förklara.

Det var söndag och en minibuss fylld med hungriga ESC spelare stannade vid ABC. Jag befann mig också i bussen eftersom jag varit med och hejat. Alla beställde vi vad vi ville ha och så väntade vi, hungriga. Flera Kerrosaterian kom ut efter en stund och då fick flesta av oss sin Kerrosburgare. En hunrgig individ bredvid mig blev utan, tillsvidare. När jag ätit halva Kerrosburgaren kommer damen ut med en Kanahampurilainen. Hon tittar frågande på killen bredvid mig som hastigt säger tillbaka att han inte har beställt någon Kanaburgare, utan en Kerros. Där sitter då jag, med burgaren i käften och kommer på att jag inte alls har beställt en Kerros, utan en Kana. Hoppsan tänkte jag då, och ville samtidigt sjunka genom jorden när damen förklarar att man nog måst komma ihåg vad man beställer. Jonas var snäll och åt upp Kanaburgaren i alla fall. Jag kände mig dummare än någonsin och funderade länge hur i helvete man kan klåpa till det så?

Jag måste få försvara mig med att tankarna fortfarande var på en Kerros eftersom jag precis innan jag beställde ändrade mig och tog en Kana. Tyvärr fick Jonas lida. Felåt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

..Och Jonas hamburgare t.o.m :D haha. Ajj ajj!

2011-11-28 @ 19:20:27
Postat av: oakleys for cheap

from widely used brands like Ray Ban, Gucci, Prada, <a href="http://www.knockoffoakley.org/"><strong>Knock off oakleys sunglasses</strong></a> Calvin Klein, Oakley, Armani, Fendi, Guess,

2012-04-02 @ 04:54:16
URL: http://www.knockoffoakley.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0